logo.png

Про Розрахунковий центр

Публічне акціонерне товариство «Розрахунковий центр з обслуговування договорів на фінансових ринках» (далі – Розрахунковий центр) відповідно до Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» є кліринговою установою.

Розрахунковий центр провадить клірингову діяльність на підставі ліцензії на провадження професійної діяльності на ринках капіталу – клірингової діяльності: клірингової діяльності з визначення зобов’язань серія АЕ № 263463, виданої за рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №2093 від 01.10.2013 та ліцензії на провадження професійної діяльності на ринках капіталу – клірингової діяльності: клірингової діяльності центрального контрагента, виданої за рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №49 від 27.01.2022.

Розрахунковий центр має сучасну інфраструктуру, яка забезпечує ефективне виконання всього спектру послуг. Інфраструктура передбачає наявність відповідного технологічного приміщення, належних засобів зв’язку, засобів захисту інформації, сучасного програмно-технологічного комплексу та забезпечує якісне надання послуг клієнтам на рівні світових стандартів.

Візія: 

  • Кліринг на організованих ринках та поза ними
  • Контроль ризиків (за стандартами EMIR та MIFID)
  • Забезпечення здійснення розрахунків
  • Гарантії виконання угод

 Місія: 

  • Сприяти ефективності та сталості фінансової системи, просувати перспективні фінансові інструменти і сучасні технології для задоволення потреб учасників ринку та їх клієнтів як центр обслуговування ліквідності на українських ринках капіталу
  • Сучасна клірингова установа та центральний контрагент
  • Драйвер розвитку ринків та лідер довіри

Принципи діяльності:

  • Побудова відносин з клієнтами, контрагентами та працівниками на умовах максимальної прозорості, відкритості та рівноправності
  • Урахування ризиків притаманних діяльності та зважене управління ними
  • Вдосконалення систем корпоративного управління та внутрішнього контролю
  • Професіоналізм, наявність у працівників знань та досвіду, достатніх для ефективного та прозорого ведення діяльності, дотримання стандартів надання послуг, ділової поведінки та професійної етики
  • Своєчасне надання клієнтам необхідної, повної, доступної та достовірної інформації про Розрахунковий центр та його послуги
  • Контроль за якістю надання послуг та недопущення конфлікту інтересів
  • Захист і збереження інформації, що становить професійну таємницю
  • Запобігання використанню послуг Розрахункового центру для здійснення діяльності, що суперечить вимогам законодавства